Wednesday, April 06, 2005

Ntahla...

not in very good mood today..rasa regret sgt...ntahla..suppose smlm to be a happy day for me..tapi dirosakkan oleh aku sendiri...why?...mmg aku mengharapkan kepulangan dier...sbb aku kesunyian di sni...ngan perangai housemate yg mcm2...aku makin malas nak duk rumah cyber nih..mcm nak balik rumah taman medan jerk...smlm pkkan awak jer...awak ajak tgk wyg..pi..sbb awak pon dah susah nak kuar..exam pon dah nak start..so awak kena la study...tgk wyg citer eye 10..lawak,kelaka seram pon ader..taule aku penakut tgk citer seram....balik..singgah uptown mkn...masing2 bercerita ttg mcm2 hal..yerla..hampir seminggu lebih tak berjumpa...balik duk dlm kereta citer lg..and sampai kat destinasi ,pastu plak kunci bilik dier hilang...handphone aku teroff,dier bengang....dier kata dier balik awal semata-mata kerana aku...tapi aku tak mcm menghargai dier...hmm..nape ngan aku nih??...ntahla...windu tetap windu..(tak jumpa leh la ckp..tapi bila dah berdepan,tak tau nak ckp ape..lidah pon kelu nak berkata-kata)...last2 sedih sendiri...{tido}

No comments: