Tuesday, October 31, 2006

Selamat Hari Raya...

Sekang dah masuk Raya ke 8, tak terlambat lg aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Buat semua.....apepon hari nih hari kedua aku mula bekerja setelah hampir seminggu bercuti...hehehe...minggu lepas rasa penat sgt...ape tidaknya...balik dr tempat berniaga pd pukul 8 pg..uwaa..org bersiap2 nak pegi semayang raya,aku baru nak sampai rumah....yelah..mlm tu ramai org tak hengat..ngan hujannyer...huhuhu...aku demam 3 hari...batuk+selsema...hari raya ketiga..antar nenek dan pakcik ke Melaka...balik ke Indonesia....Esoknyer pi ronggeng bersama-sama my sis and bro...pi mkn pizza hut,main bowling and tgk wyg..citer Don..hehehe..kalak gak citer tu..tak boring...hmm..ape nak citer..raya tahun ni alhamdulilah..takde pergaduahan mcm tahun2 lepas...maybe ayah aku dah sedar kot... ape lg nak tulis...aku nak gi travel ke pulau la pas nih....huhuhh...arghh...sejuk banget opis nih...pasni sambung lg...wait for openhouse...hehehhe...

No comments: