Wednesday, January 30, 2008

Short Visit to UTM,Skudai

24hb lepas Pihak library MMU mengadakan lawatan ke UTM,Skudai...kitorang berangkat dr kul 7.30 and arrive kat melaka pukul 9.00 pg...amik org kat melaka then terus bertolak ke jb...berenti sekejap di R&R Machap utk isi minyak,the journey continues...sampai kat jb kul 11.30 pg...huhuh..takleh nak tido dlm van tu...asyik melambung2 je...borak2 je la aku ngan huda...sampai je kat skudai,aku suggest pegi mkn kat restorang singgah selalu dekat danga bay...hehhe..aku suke gi situ kalau ke jb...and lepas mkn..terus ke utm...kebetulan ade masa lg..aku pon call kwn aku..aku,cik siti and en jenal pi melawat kwn aku yg sakit...sedih aku tgk dier..aku plak yg nangis..huhuhuh...kejap je boleh borak...10 minit je...sbb kejar masa...takpela..kalau aku turun jb lg,aku pi lawat ko ek.

Visit habeh kul 5.00 petang..so far mencapai objektif kitaorang la jugak,walaupun singkat...so berangkat balik ke Melaka and Cyberjaya...arrive at Melaka around 7.45 pm...huhuh tu baru Melaka..blom sampai Cyber lg..singgah di R&R Ayer Keroh utk semaye and mkn...

Akhirnya..sampai di Cyber pukul 10.00 mlm...a long journey haritu....

No comments: