Friday, February 29, 2008

Blog...

Sudah lama aku tak update blog nih...sebenarnya malas nak menaip..ihiks..actual a lot of things happen to me in whole month...in my mind,actually..ape yg sebenarnya aku cr?...kekdang aku pon tak paham ngan diri sendiri...i need someone..yg betul2 paham diri aku bagaimana..my interest....ade ke org itu?....ntahla..wallahualam....

balik pada keje..this is 3 hari aku training kat Melaka...huhuh letih yg amat...sbb aku tlg gak trainer TM R&D..sbb aku pon tau flow new library system..so masa q&a aku pon panas telinga gak nak jwp soalan2 tu..huhuh..so masa rabu tu,aku pon tido mlk..duk umah huda....ahaks..ptg tu,huda bg mkn buah naga,first time yg merah punyer..so ok la pastu..pastu dlm kul 9,kitaorang kuar mkn kat taman merdeka..tiba2 aku rasa sakit perut..huhuh..uwaa...mmg sakit gila2...makanan mmg tak habeh mkn..so after dah gi toilet..kitaorang pon jln2 kejap..sampai rumah..i call my fren call,ajak kuar..so i pon kuar la..dier bwk jenjalan kat ngan pulau melaka..hehehe..lepas borak2..then dier hantar balik...

smlm plak...ade bowling tournament...tak disangka tetiba i boleh buat rekod tertinggi first game,huhuhuh...209..tak penah dlm main bowling nih..catat rekod mcm tu :d...lepas tu..ngok ngek main...tapi leh jd naib johan best bowler perempuan and johan bg double women...my partner kak ayu..dier pon power main game :d..so far..aku pon lom bukak lg hamper tu..and best lg,aku jd organizer..tgk event berjln lancar...mmg suke giler...thank you all!....so pasni main utk TM Selangor plak..tgkla ape jd mlm nih...

1 comment:

Unknown said...

agaknye blues tu psl ari tu dtg 4tahun sekali je kot.... :D
tenangkan diri,ok...
hidup mmg banyak ranjau..
jk kita susah, ada lg yg lbh susah dr kita... (renungan buat diri sendiri yg sllu alpa)
take care, dear sis!