Tuesday, March 11, 2008

Pengalaman Pertama Mengundi.....

ahaks..aku nak citer pengalaman pertama aku mengundi...huhuh..pg sabtu lepas aku dah bgn awal..tapi nak ngundi kul 12 lebih mcm tu...from cyber to lembah subang amik masa dlm setengah jam je..sbb jln tak jem...singgah kat shell jap utk call my sister...tapi dier tak dpt nak kuar..so i straight go to pusat pembuangan undi..sampai kat sek men lembah subang...park the car..and pegi la check my ic jap..no siri ***..saluran ke 2.....2 kali semak..satu kat pos bn.pastu kat spr..and then barulah aku dibenarkan masuk....so pegila masuk ke dalam sekolah tu..and then ke bilik saluran 2...tunggu jap..and then aku masuk..mcm kelaka la plak..diorang siap panggil no siri,pastu no ic,pastu nama...and then barulah dier bg kertas undi...hehehe..aku tak tau nak pangkah ape..bantai je la..and then masukkan dlm kotak lut sinar tu...tak ramai pon undi kat situ...

pastu pegi ke OU..mkn2..and then main bowling...aku tunjuk tarer aa...hehehe...and then tgk wayang citer 10,000 BC..so far citer biase je..ingatkan byk action..aku bg 3 1/2 bintang je...after that balik cyber to finish my job.....

end of citer pada masa hari mengundi....

No comments: