Monday, February 21, 2005

Isnin....

hmm..kembali bekerja di hari isnin yg blues...hehhe..monday blues..:D...hmm..nak citer ape ek..ha..last friday..my father call me and told that my sis pengsan kat uia..huh..dah 2 kali dah..dulu dier pengsan kat amcorp mal..skang nih kat kelas at UIA,gombak..isk..dier nih sakit ape?...migrain cam aku gak ker..maybe la kot..ngan rambut dier yg panjang dan lebat tu..kalau aku,dah lama dah potong rambut...heheh..mana tahan beb...panas...smlm..pi antar adik balik ke UIA...hmm..amik sekali bf dier kat uia pj..ahaks..nak dating plak minah sekor nih..ha.."nak belanja kak nency mkn la.."...hehe best best...mkn kat midvalley..tapi aku mkn tak habeh..sayang...tetiba tekak takleh nak terima...nak buat cemna..but thanks aidiel sbb banje akak..lepas 2 hours berjln tanpa arah di dlm mid valley,aku pon call my sis..ckp nak balik..buhsan dah jln kat sni.,..my sis pon agree and kitaorang pon blah dr midvalley...after 20 minutes sampai la uia gombak tu..rasa mcm ngantuk jer...hehe..tapi tahan je la..on the way balik..tertanya2 kat mana sport planet ampang..and adelah hamba allah tunjukkan kat mana ..hehe..baru aku tau...:D...last sebelum balik cyber..singgah alamanda..parking kat luar..sbb kat dlm dah start byr kot...jln2 carik mkn la kununyer..sbb rasa cam lapa...pi la foodcourt dier..but sebelum tu..pi tgk bowling alley dier..not bad..aku pon amik kesempatan..tanyakan business card psl nak buat tournament..mana tau..dpt diskaun kan...hmm..lepas tu naik la ke foodcourt...pusing2 punyer pusing..last mkn chicken rice claypot...mkn2 pastu tak sampai setengah..dah berhenti..tak lalu dah..surrender..ngan air carrot susu..separuh je habeh..awat la tak lalu mkn ..isk isk..and then,adela plak DINA MI perform kat alamanda..tgklah kejap dier nyanyi..hehhe...then..ape lg...balik le cyber bumi terchenta...ngantuk dahh...ha..pg nih aku dah tak lalu mkn jugak..tekak lain mcm dah..isk isk..dah2..pi sambung keje..daaa~

mkn ubat le cik nency
:D

No comments: