Wednesday, February 02, 2005

tak tau nak buat ape..

today 2nd of February..maknanya bulan januari dah meninggalkan kita...terkilan aku tak dpt utk meraikan harijadi adik aku fitri..kesibukan kakakmu tidak dpt bersama ketika harijadi mu..
baru jap dpt call dr my sis..agak mengejutkan but rasa very sad now..why my parents know pasal aku sakit nih?aku tak penah bgtau diorang because taknak bg diorang risau about me...but now,my father very angry at me..and he said that i never care,highlight the problem to him anymore..bukan mcm tu papa..nency cuma taknak menambahkan keserabutan dan kesakitan papa...jgnlah papa marahkan mama psl sakit nency ini..papa kan baru baik ngan mama...now,my sis and bro put finger to me..cause thie problem cam from me..sedihkan..nih nak nangis rasa nih..sakit aku nih lom tahap kritikal...baru dignos je..lom kronik pon..everyone have problem,have their own secret...but i do not want to be senyap anymore..lain kali ckp je terus terang to my parents..yela,before this..tiap kali sakit,pi hospital,awarded about 4-5 hours..tak bgtau diorang..bile dah sihat baru bgtau..yelah,dah sihat ok la kan...salah ke aku nih??..just need some rest now after give long sms to my father...miss u

NR

No comments: