Wednesday, November 28, 2007

Makan-makan

smlm rasa seronok sgt...ina,ain and jamal and another one more special guest a.k.a my quality control..went to my house...and kebetulan i pegi pasar beli brg untuk masak..so ape lg smlm..aktiviti masak memasak le aku..sorang2...lauk2..lala masak lemak cili api,ikan kembung masak kicap...sayur bendi...kentang goreng...huhuh...sejam lebih aku siapkan semua lauk...hehhee..ha..tambahan..air ribena...ha..lain kali aku masak nasi beriani lg la...hehehe...berborak2 lepas makan sampai kul 11 lebih...kalau ader ain ngan ina..mmg kecoh la rumah aku tu...kebetulan ain pon baru balik jakarta...bile plak le aku nak gi sana...ha,seronok bile org puji masakan kiter...main hentam je actually....hehehe...ape2 pon...kena la kemas bilik nih...kena pindah lak tu..tingkat 3 tu...adesss..byk plak brg2 nih ha..uwaa..sape nak angkat peti ais,mesin basuh tu...huhuhuhuh...penin penin...ape2 kiter gi lunch dulu..kat mana??...secret recipe aaa....

No comments: