Tuesday, December 21, 2004

21/12/2004.....

hari nih harijadi housemate ku..happy besday yatie!..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..semoga cepat kahwin..heheh...seronok tgk member sorang nih..muka pon berseri2...seronok mlm td..dok calit2 muka ngan aising kek..aku apelagi..nakal..sapu kat muka yati ngan nani..yelah..nak buat dajal kat nani haritu tak dpt..so buat je la time nih...2 dlm 1...hmm..skang nih aku kat opis...ape yg aku buat kat opis nih??..bersedih??..ntahla..buat keje la..tapi mood tade...teringinnyer aku nak happy balik...pada sape nak diluahkan semua perasaan ini??...arghh..ku tak mampu melupakan kenangan lepas..pon tak mampu nak membenci seseorang..tapi leh buat dek je...bertahan as long can...aku lom mkn lg nih..nak mkn ke idak ek...ke nak mkn hati??...mcm nak pi K**** je...tempat melepaskan tekanan...transport pon ader..no hal punyer...nak tgk wyg pon boleh nih..sesorang pon tak kisah....dahle..tak mau bersedih lagi le..kekadang muak gak sedih nih..buat aku lemah jer...famili yg bg aku moral support...i luv my parents so much...

No comments: