Monday, December 27, 2004

Jengka 11...

smlm aku pegi kenduri kawin Kak Su CITS kat Jengka 11,Pahang Darul Makmur..tak sangka aku akan pegi menjelajah kawasan felda jengka yg besar tu..smlm bertolak dlm kul 11.30..berenti rehat kat petronas bentong..mkn2..lapo sgt...then continue our journey..along the journey...aku ternampak gunung seakan2 muka org..:D..hehhe..mmg nampak cam bentuk muka org...maybe tang tu kot gua senyum..alamak..gua senyum nih perkataan sensitif :D...hhehhe..arrive at rumah kak su at 2.00 o'clock..pengantin dah habeh bersanding...sampai mkn2...then gi kat kak su and hubby..congrate them..then tgk gelagat pengantin...malu2..hahahha...ungu based la kak su...lepas tu..lepak surau nearby..solat..then...bergerak ke kuala lumpur back...lalu kat highway LPT tu..mmg betul la highway tu beralun-alun...on the way back..adela idea nak gi Genting Highlands la plak..alang2 awal..ape lg..pegi le ke atas genting tu..hehe..sampai2..huh..sejukkkkknyerrrrr....round2 area First World,luar outdoor park..and then,si motar teruja nak masuk snow world..apelagi..show at 8.30..tunggu la..lepas solat magrib and mkn burger king..masuk la kat snow world tu..lepas pakai jaket,glove,special kasut...masuk la bilik sejuk tu..iskkk..-1 darjah celcius tu...sejukkk..amik salji mula attack!!!!...habeh si lintau,motar,suha ngan nani...hehhe..then tetiba aku terjatuh...ahaks..sakit bontot...bebudak semua nih main pelampung atas ais..aku tak mau..maleh,ngeri pon ade :D...dlm 40 minutes inside..then go out..tetiba suha dpt msg dr ramzi..said that negeri2 utara and selangor kena earthquake..isk..biar benar..tsunami i think..mmg benar jangkaan aku...penang yg kena teruk...sbb penang penah kena gegaran dulu...lastly we heard at radio era said that 37 people were death...takziah diucapkan utk ahli keluarga yg terlibat..isk..isk..syukur alhamdulilah..sib baik aku dah gi langkawi haritu...anyway...this morning newspaper said that 45 people were killed in this disaster at Malaysia..innalillah...

p/s:takleh suka sgt walaupun tgh bergelak ketawa

No comments: