Thursday, October 07, 2004

Balik dr mlk..

pukul 6.53 ptg...aku sampai dr mlk kul 5.30 ptg td..lajunyer din bwk kete..aku tgk meter dier cecah 160 kms/j..perghhh...dier main line kanan jer..puhh...kat mlk td,..aku rasa sonok plak..kat sana..aku takde problem..aku pk keje je...teammate pon ok..tolong2 menolong gak..tapi tak cam cyber..cyber lg power beb...hehhe...aku rasa aku mula dipinggirkan...yelah aku tau siapa aku...sedih la plak...takpela..aku pon nak balik jumpa parents aku...ayah aku still sakit lg..sedih bile pkkan hal famili nih...ape2 pon..kat blog nih la tempat aku mencurahkan isi hati aku...kat sni takde sape nak marah aku..aku nih degil ker?..maybe kot...ape2 pon..aku kesian pd diri aku sendiri...bila la nasib aku nak berubah??..hanya Allah kuserahkan segala-galanya..Amin...

No comments: