Monday, October 11, 2004

Sedih...

Semalam..aku pi potong rambut...dah lain rambut aku..ader style..hehe..aku biasela..kalau time aku gundah-gulana..musti potong rambut..bg ringan ini kepala...2 hari nih aku rasa kepala aku tak betui skit..adekah sbb aku period??....entahla...hari nih masuk keje half day...migrain aku dtg balik...sakit kepala aku...pas keje lepas lunch..aku sempat jamah roti ngan milo ais..bolehla..isi perut...dr aku kena gastrik kang...eh lupe..aku bwk epal td pi opis..sebiji epal aku bg kat en skin...ahaks..walaupun jumpa 10 minit..jd aa...heheh...ooh..nak tambah..pasal pi UPSI...semua team yg pi semuanya caples...ahaks...aku main netball..macam2 posisi aku main..jd WD,GD..last jd GA..masukla gol dlm 4 tak salah aku..aku rasa semacam je bola netball tu...berat semacam..tu yg bounce balik bile nak shoot..ahaks..aku rasa main netball cam main basketball..hehhehe...walaupun team kitaorang kalah..at least aku menjadi player serba serbi...hehhe..:D..oklah..lain kali kiter nak buat friendly..training betul2..hehhe...chow chin cau...sambung lain kali.....~~~~put my tears far away.....

No comments: