Monday, October 25, 2004

Kembali...

pagi isnin...kembali aku menjadi diri sendiri...sedih mengenangkan nasib diri sendiri...bersyukur la pada kawan2 yg memberi byk support...skang dah 11 ramadan...rupenyr dah 11 hari berpuasa...aku bagaimana?..puasa tetap puasa..hidup pon kena life go on....2 hari balik kj..jumpa my granny yg baru sampai dari indonesia..terasa rindu ngan nenek aku nih...smlm tlg mak kat kl..feel very sad bile tgk my mother..kaki dier sakit2..pi meniaga juga..aku mmg bangga kat mak aku..jiwanyer kental even dlm hati dier amat terluka ngan ayah aku...hari nih my parents pi hospital..pi buat checking...gerai adik aku ngan pakcik yg jaga...hari isnin nih kurang skit org...smlm penuh giler kat kl...dah berjalan pon bersesak2...aiayaa..balik cyber naik erl...okla skit..naik bas mesti bersesak2..hmm.oklah..lain kali sambung..nak buat keje sat...daa~~~

No comments: