Saturday, October 09, 2004

Office yang sejuk.....

hari ni hari jumaat..hari kebesaran umat islam...hari org lelaki sembahnyang jumaat berjemaah..hehhe...org pompuan pi shopping..ahaks...rehat selama2 jam lebih dimanfaatkan sepenuhnya...aku?...tak tau lg..maybe ikut opismate aku beli brg..org balik rumah..tido kot..hahah...smlm main voleyball sekejap je..kaki sah start krem..ape kena ngan aku nih?..nak enjoy the game pon takleh...uwaaa...esok dah le ader game UPSI...sempat ke ek nak gi UPSI nih...esok dahle ader sign agreement rumah..ahaha..cewah nency...dah beli rumah nampak..ala tulun parents...pg td..tetiba dada aku rasa sakit sgt...nak bernafas pon susah...teringat time aku sakit dada teruk bulan 4 lepas...time tu..aku pi klinik..doktor tak dtg lg...last2 aku balik opis..dgn muka merah padam..nafas tercungap2...at then suha ngan ayu hanta pi klinik..kat klinik aku bernafas perlahan sgt...then doktor mira suh diorang pi hosp putrajya...kat sana..aku kena inject..kena check jantung..uwaa...aku sakit jantung ker?..alhamdulilah setelah 4 jam kat wad..diorang bg aku balik..takde ape2 katanya..doktor la kata...hmm..muka aku skang nih muka stress ke?...kekadang aku pi klinik..siap kena marah ngan doktor...why you too stress???...ntahlah..pk byk bender kot...hahaha...last2 doktor tu yg buat lawak..aku pon gelak..kang tak gelak..malu plak doc mira..hehe..jgn mare doc...isk..aku takut je aku sakit dada teruk...ape2 pon..hari nih..aku mcm down skit..tapi ape leh buat...taik kambing bulat2...(hahha...kata2 nih mcm penah ku dgr...tapi di mana ya)....aku windukan seseorang...but...for him..dgrlah lagu I miss You ( blink 182)...oklah..that's all for today...nanti sambung lg..

No comments: