Friday, October 15, 2004

Bulan ramadan....

rupenyer dah 4 hari aku tak update blog aku...maybe busy..atau aku sendiri yg malas..hehhe..hari nih bermula 1 ramadan...seluruh umat islam berpose pd bulan ini...dan aku jugak berpuasa pd hari nih...smlm dah start terawih...bulan pose yg penuh keberkatan...penuh kenangan..arghh..aku setiap bulan ade kenangan...teringat aku waktu bulan puasa ini..inilah bulan yg keluarga aku mencari rezeki di bulan tar...teringat time hujan lebat di kl..yg membuatkan aku basah kuyup...dan penah aku terkena kejutan eletrik..sib baik takde ape2..cuma terkejut je...ape2 bulan inilah yg mengumpul segala sedara mara aku di jln tar...la..yg aku dgr lagu kompang nih buat ape...hahha..lupa..ramai kwn2 nak kawin tahun depan..semoga berbahagia buat diorang semua..aku??..ntah..lom ade jodoh...skang..anything..aku nak help my family and myself...maybe kalau ade jodoh..aku kawin la kan kan kan...dah mula tak betui..akibat penin...oklah sambung lain kali...selamat berpuase buat semua..buat amal byk2 tau...daaa~~~

No comments: