Monday, October 11, 2004

Kenangan...

Tika aku mendengar radio era..tiba2 lagu ni kuar..masa tu aku tgh baring2 di atas katill..lalu membawa jauh pd kenangan lalu..arghh..begitu laju air mataku mengalir...why at this time..semuanya akan tergambar didalam kepala ini??...where is my strength now??

Kenangan manis kau dan aku
Takkan terluput
Duri ranjau dalam bercinta
Lumrah dunia
Sayang menyayang
Cinta dikenang
Perasaan menjadi rindu
Oh...Lihatlah diriku yang kehilangan
Tanpa kasih mu sayang
Siapalah aku
Sayang menyayang
Saling percaya
Punca kasih berpanjangan

Mengapa kita harus bersengketa
Kerana fitnah dan salah sangka
Apa yang telah terjadi pada kenangan
Sememangnya aku tak pernah melupakannya
Mengapa mesti ada perasaan benci
Kerana cinta dan percaya luput dalam perasaan
Marilah kasih
Kita saling sayang menyayang
Kalaulah ada benci
Kita sandarkan pada kenangan......

NR

No comments: